• Dit evenement is voorbij.

28 juli: Jeu de Boules

28 juli 2023, 13:30 - 16:30

Jeu de boulen op vrijdag 28 juli. Jeu de boulesclub “Le Sud” ontvangt ons gastvrij op haar speelbanen nabij het Heemhuis. Leden van “Le Sud” staan klaar om het spel uit te leggen en te zorgen voor materiaal. Er kan gespeeld worden tussen 13.30-16.30 uur. Tussendoor kan er in het Heemhuis een kopje koffie worden gedronken, aangeboden door de KBO en ook na afloop kunnen we daar terecht voor een lekker drankje op eigen rekening. Mensen die liever niet spelen, maar willen kijken, zijn evengoed welkom! Op banken bij de banen kan je genieten van het spel van de anderen, maar meedoen is leuker. Wil je op 28 juli de ballen laten rollen? Deelname gratis. Bij slecht weer gaat het feest niet door!

Aanmelden vóór 12 juli d.m.v. aanmeldbriefje bij Toos Dekkers, Buitenveld 12 of mailen naar: toosdekkers@gmail.com.

Datum:
28 juli 2023