• Dit evenement is voorbij.

Jaarvergadering

19 februari 2020, 14:00 - 17:00

JAARVERGADERING KBO-ZEELAND 19 februari 2020.

Op woensdag 19 februari vindt de Algemene Leden Vergadering van de KBO, ook wel Jaarvergadering genoemd, plaats in Compostella. Met woord en beeld zal teruggeblikt worden op 2019, zowel wat de samenstelling van onze club betreft, de financiën, de balans, de activiteiten, enz. De kascontrolecommissie zal verslag uitbrengen en we zullen een blik naar voren werpen: wat zijn de plannen voor 2020. De bestuursverkiezing zal worden gehouden waarbij onze leden het laatste woord hebben: zij bepalen wie de KBO zal gaan leiden. Kortom: er wordt een beknopte blik gegeven op alles wat de KBO inhoudt. Reden om niet alleen de leden voor deze vergadering uit te nodigen, maar alle belangstellenden van 50 jaar en ouder: wellicht ontdekt u dat de KBO ook voor u iets kan betekenen. Wees welkom! De vergadering begint om 14.00 uur in de zaal van Compostella.

Datum:
19 februari 2020