« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Jeu de boules 28 juli

28 juli 2022, 13:30 - 16:30

Jeu de boulesclub Le Sud ontvangt ons gastvrij op haar speelbanen nabij het Heemhuis. Een hele middag kunnen we daar terecht om dit van oorsprong Franse spel onder de knie te krijgen. Leden van Le Sud staan klaar om het spel uit te leggen en te zorgen voor materiaal.
Er kan gespeeld worden tussen 13.30-16.30 uur. Tussendoor kan er in het Heemhuis een kopje koffe worden gedronken, u aangeboden door de KBO en ook na afloop kunnen we daar terecht voor
een lekker drankje op eigen rekening. En mensen die liever niet spelen, maar kijken, zijn evengoed
welkom! Op banken bij de banen kunt u genieten van het spel van de anderen, maar meedoen
is leuker. Wilt u op 28 juli de ballen laten rollen? Geeft u zich vóór 12 juli op bij Toos Dekkers, Buitenveld 12, vermeld op een briefje naam, adres telefoonnummer en aantal deelnemers.
Mailen mag natuurlijk ook: toosdekkers@gmail.com. Deelname gratis.
Bij slecht weer gaat het feest niet door!

Datum:
28 juli 2022